Звернення громадян
Робота зі зверненнями громадян у Сартанській селищній військово-цивільній адміністрації проводиться згідно з Законом України «Про звернення громадян».
- Мешканці мають конституційне право звернутися із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.
- Під зверненням слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.
Письмові звернення, адресовані Сартанській селищній ВЦА, можуть бути надіслані з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення) на електронну адресу:
sartana.vca@dn.gov.ua
*Звертаємо увагу на те, що в електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.
*В разі, якщо викладене питання не входить до повноважень Сартанської селищної ВЦА до звернення застосовуються вимоги частини 3 статті 7 Закону України „Про звернення громадян” (переадресування за належністю відповідному органу чи посадовій особі).
Основні вимоги до оформлення звернення
- зазначено прізвище, ім’я та по батькові;
- місце проживання (фактичне);
- контактний телефон, відомість про інший засіб зв’язку;
- викладено суть порушеного питання.
Мешканці мають можливість отримати консультації керівників структурних підрозділів Сартанської селищної військово-цивільної адміністрації, до повноважень яких належить вирішення порушеного питання, звернувшись за телефоном 0800-33-25-20.
Термін розгляду звернень громадян регламентовано
Статтею 20 Закону України «Про звернення громадян»
Для можливості оперативного реагування на звернення мешканців Сартанської громади, щоденно з 08-00 до 21-00 працює Єдиний контактний центр.
Зателефонувавши за номером 0-800-33-25-20 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів) чи залишити запит зареєструвавшись за посиланням мешканці мають можливість отримати такі послуги:
- Консультацію з приводу питань:
- Охорони здров’я;
- Правопорядку;
- Соціального захисту;
- Житлового та комунального господарства;
- Записатися на гарячу лінію з керівником;
- Інші питання життєдіяльності громади.
- Залишити запит щодо отримання додаткової гуманітарної допомоги (продуктовий, гігієнічний набори) чи будь-якої іншої гуманітарної допомоги первинної необхідності.
Звіт за результатами роботи зі зверненнями громадян за 2022 рік.